» Comics - Prologue 8 - August 18th, 2009, 9:57 pm

Average Rating: 5.00

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

Qwchestr, August 18th, 2009, 9:57 pm ( Reply )

Nother paaage D: - Thanks so much everyone for the comments and support! ;w; <3333333333

EDIT: Updating the fanart page right now.
Thanks so much, you guys are amazing! ;w;
<333333333

Advertisement, November 18th, 2017, 5:04 pm ( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

Why did it take me so long to add 15 plus 6? XD I had such a stupid moment.

Anywho, YAY UPDATE<3 Pop is so cute! > 3<

posted by Pikkles on August 18th, 2009, 11:07 pm





 
( Reply )

LOL OH gosh <3333 Poor Pop. Being so exposed at such a young age <3 I loves him <3.

posted by loserfish on August 18th, 2009, 11:12 pm





 
( Reply )

aww, that was mean Cheeto man!
We're still kids no matter how old we are~

hehe I'm one year older than Pop~ *proud* (bleh, I hate being old..)-_-#
I made a fanart,except...I don't have a scanner..*pout*

posted by LoliMiyoko on August 18th, 2009, 11:41 pm



  ( Reply )

FIFTEEN?! Aaah, he is young! I turn NINETEEN next month! Darn wippersnappers!!! XD Awesome page as always Q!!! <3

posted by Hikaru (Guest) on August 19th, 2009, 12:58 am





 
( Reply )

D'aww~ He thinks he's grown up~ <3 Ya know, I kinda labeled him as young from the start; something about his angsty-ness made me think teen. XD

Misspelled resources in panel 2, btw. ^^

posted by Cake Corp. on August 19th, 2009, 5:52 am





 
( Reply )

daww only 15??? * A * He's such a cutie > A <

posted by hiruda on August 19th, 2009, 9:30 am





 
( Reply )

D'awwww he's so cute when he blushes! ;A; <3333

posted by catqueen13 on August 19th, 2009, 9:42 am





 
REPLIES: Thanks for the comments guys! ;w; ( Reply )

@Pikkles: LOL! It's ok. I had to recount it a few times myself XDD;;; And thanks so much! :D
@BECCA<3: Ahaha, thats where all his ANGRY MOTHER attitude comes from! XDD
@LoliMiyoko: So true ;w; <333 And LOL! I'm 5 years older than Pop. ((Hates being even older XD)) And you DID?! S:KFNDSF THATS SO SWEET OF YOU. ;w; And it's okkkkk~ It's the thought that counts, right? XDD <3333
@Hikaru: LOLOL!! I just turned 20, you are the wippersnapper! XDD And thanks so much!! ;w; <333
@Cake Corp.: It always makes me laugh when teens think they are grown up XDD;; And yay! You caught onto his teen..ness! :D And LOL! That is like, the dumbest typo I ever had. XDD Thanks so much for pointing that out! *fixes it*
@hiruda: Yes, only 15~~ XD Thanks!! :D <3
@catqueen13: Thanks so much!!! ;w; <333
@iMimi: Ahahaha, Pop will still be just as short as he is now in 6 years, poor guy~~ XDDD *watches him be raped* D:!!
Ahaha, Leader doesnt have a gun, he sucks at aiming. XD So he gets SPRAY GUN! :D Like...peper sray I guess. XDD
AND POP IS A COCKY BUTTMUNCH. XDD! <3

posted by Qwchestr on August 19th, 2009, 2:39 pm



  ( Reply )

OMG Q! Once again you've brought an amazing comic <3 I can't wait to read the other pages, this is so exciting! You've really made a great beginning, with all the lines and all *__* loved every panel of it HAHA X3

posted by Lin (Guest) on August 23rd, 2009, 11:25 am





 
( Reply )

@LINNNNNN <333: THANK YOU SO MUCH! I am surprised you are still keeping up with my comics! @A@;;;Thanks so much for the comment and reading it! :D <333333

posted by Qwchestr on August 25th, 2009, 10:25 pm





 
( Reply )

yes then you both can argue about it over a beer [legally]

posted by moe2311 on August 26th, 2009, 10:44 am



Post A Comment